نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3641
-
الف
+

نظرسنجی جدید صدا و سیمای ایران/ «یوسف پیامبر» از «ستایش» سبقت گرفت

سریال‌های نشر شده از تلویزیون ایران توسط مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیمای ایران در نظرسنجی اخیر خود به بررسی سریال‌های نشر شده در ماه عقرب(آبان) سال روان پرداخت. 

بر اساس این تحقیقات بیش از ۵۲ درصد مخاطبان، بیننده یکی از سریال‌های جدید تلویزیون بوده اند و در میان این سریال‌ها «ستایش3» با ۶۸.۳ درصد و «گیله وا» با ۲۱.۶ درصد در صدر سریال‌های جدید تلویزیون قرار گرفتند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ایران بیش از ۸۰ درصد مردم بیننده برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اعم از سریال، فلم سینمایی، مسابقه، مستند، سخنرانی، گفتگو محور، ورزشی و اخبار هستند.

ستایش3

براین اساس ۶۸.۳ درصد از مردم بیننده مجموعه ۴۱ قسمتی «ستایش3» بوده اند که ۷۹.۵ درصد  آن‌ها درحد زیاد از این سریال رضایت داشته اند.

همچنین از میان مخاطبان سریال «ستایش3»، ۸۶.۲ درصد این سریال را از نظر بازی هنرپیشه‌ها، ۸۳.۸ درصد از نظر تیتراژ، ۷۸.۶ درصد از نظرآموزنده بودن، ۷۷.۷ درصد از نظر جذابیت داستان و ۷۳.۲ درصد از نظر باور پذیربودن شخصیت‌ها درحد زیاد موفق دانسته اند.

 بر اساس این نظرسنجی، ۲۱.۶ درصد از مردم بیننده سریال شش قسمتی «گیله وا» بوده اند که ۷۱.۶ درصد از آن‌ها از این سریال درحد زیاد رضایت داشته اند.
 
همچنین از میان مخاطبان سریال «گیله وا» ۸۰.۳ درصد این سریال را از نظر بازی هنرپیشه‌ها، ۷۲.۸ درصد از نظر باور پذیر بودن شخصیت‌ها، ۷۲.۳ درصد از نظر آموزنده بودن، ۷۱.۷ درصد از نظر تیتراژ، ۶۷.۱ درصد از نظر جذابیت داستان در حد زیاد موفق دانسته اند.

سریال ده قسمتی «پناه آخر» با ۱۴.۲ درصد بیننده در رتبه سوم سریال‌های تلویزیونی که در ماه عقرب(آبان) پایان یافته اند قرارگرفته که ۷۶.۵ درصد از مخاطبان درحد زیاد از این سریال رضایت داشته اند.
 
براساس این نظرسنجی، از میان مخاطبان سریال «پناه آخر» ۸۷.۱ درصد از نظر بازی هنرپیشه‌ها، ۷۷.۶ درصد از نظر آموزنده بودن، ۷۶.۷ درصد از نظر تیتراژ، ۷۳.۴ درصد از نظر جذابیت داستان، و ۷۳.۳ درصد از نظر باورپذیربودن شخصیت‌ها این سریال را درحد زیاد موفق دانسته اند.


در این نظرسنجی سریال‌های تکراری که از شبکه‌های مختلف سیما نشر می‌شوند نیز مورد ارزیابی قرارگرفته اند که در میان آن‌ها سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر» از شبکه آی فیلم، با ۲۳.۹ درصد مخاطب و ۹۹ درصد رضایت در صدر  قرارگرفته است.
 
براساس این نظرسنجی، ۳۷ درصد از مردم اصلا با نشر سریال‌های تکراری موافق نیستند و درمقابل ۳۲ درصد از مردم در حد زیاد و ۳۱ درصد هم در حد کم از نشر سریال‌های تکراری رضایت دارند.

این نظرسنجی همچنین  درباره شش قسمت ابتدایی سریال‌های در حال نشر«به رنگ خاک» و «حکایت‌های کمال» نظر مردم را دریافت کرده است که براساس آن ۱۶.۷ درصد بیننده سریال «به رنگ خاک» بوده اند و ۷۹.۷ درصد از مخاطبان آن از این سریال درحد زیاد رضایت داشته اند.

شش قسمت ابتدایی سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال» نیز بر اساس این نظرسنجی ۱۱.۲ درصد بیننده پای خود نشانده است که ۷۹.۵ درصد از آن‌ها درحد زیاد از این سریال رضایت داشته اند.

بیشتر:

«یوسف پیامبر» همچنان محبوب در جهان

چرا سریال «یوسف پیامبر» هیچ وقت تکراری نمی شود؟

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

م ح

نظر شما
ارسال نظر